Reitsma

Geen goede ervaring, op Internet stond de bank als direct leverbaar maar dat klopte niet hebben ongeveer 6-7 weken moeten wachtten. gelijk bij het online bestellen betaald, 2 dagen voor de levering kreeg ik een mail dat er nog niet betaald zou zijn. heel vervelend allemaal!

Een stukje klantvriendelijk heb ik gemist, en daarnaast ook een lange levertijd waar ik later pas achter kwam.

Veel keuze in de winkel

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Reitsma,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses voor de misverstanden over de levertijd en de betaling.
Vlak voor de internetbestelling op 12 juli jl. is het laatste model uit voorraad verkocht in één van onze winkels. Wij hebben daarna in overleg met u de bank alsnog besteld.
Helaas is vanwege de vakantieperiode de betaling door ons administratief niet tijdig en/of niet goed verwerkt. Deze fout is direct na uw bericht hersteld.
Nogmaals onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
hoekbank