Prima kwaliteit, goede prijs, matige service

Dat je een gratis bezorgbus kan gebruiken is goede service, dat je die vervolgens online inpland, op tijd op komt dagen, en daar blijkt dat het online systeem niet gekoppeld is aan het daadwerkelijke systeem, en dat de bus er niet is en je weer mag vertrekken, in minder goede service. Zeker als een medewerker dit ook nog eens licht onnozel uitlegt wekt dat wel wat irritatie op. Personeel in de winkel weet te weinig over de producten, je kan veel sneller online informatie opvragen als je bij een product staat dan dat je een verkoper vraagt.

Nette prijs

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Via deze weg bieden wij onze excuses aan voor de problemen die u heeft ondervonden met betrekking tot het huren van de transportbus. De online-verhuur is momenteel gekoppeld en dergelijke problemen kunnen niet meer voorkomen.
Uw verbeterpunt omtrent de kennis van het personeel hebben wij besproken in het verkoopteam. Wij zullen dit in de verkooptrainingen verder gaan behandelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
bank, stoel, eettafel, tv meubel