Stadman

We zijn slecht voorgelicht en zitten nu met een bank die 20 cm korter is dan verwacht. dit is al de tweede keer dat we slecht weg komen bij profijtmeubel moet ik het nog een keer proberen? ik weet het niet.

betere voorlichting, dan staat de klant niet voor verrassingen en zit niet met een verkeerd product opgescheept.

veel mogelijkheden

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Stadman,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Naar aanleiding van uw reactie heeft onze verkoper, de heer Veenstra, met u gesproken.
Zoals bekend, is uw bankstel besteld in de maten zoals ook in het verkoopgesprek met u is besproken. Wij hebben dit voor u en met u nagemeten. Het zitvlak zoals u (nu) wenst is niet te verkrijgen in de door u bestelde bank. Na overleg met u hebben wij u ook een passende oplossing aangeboden.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
A.J. Brink
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Groningen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
hoekbank