heer/mevrouw

Vriendelijk, maar gejaagd.

Vriendelijke mensen.

Er worden weinig opties besproken. We hebben binnen een uur een deal gesloten, maar de verkoper nam niet eens de moeite om samen met ons naar boven te lopen om samen bij een bank te kijken. Hij wist wel wat we bedoelden...
De levering was tijdens Corona. Een half uur vooraf werden we gebeld met het verzoek om de bank even buiten te zetten. Levering was tot de deur ipv het in elkaar zetten van de bank. We kregen wel de in rekening gebrachte 20 euro terug. Waarom is dit niet een dag eerder gemeld? Dan hadden we dit kunnen voorbereiden. We moesten nu zelf de bank uitpakken en in elkaar zetten. Gaten waren niet voorgeboord, dus we moesten improviseren met in elkaar zetten. Slechte service.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam en bezorgteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek en tijdens de aflevering bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL HOOGEVEEN
Y. Poker
(verkoopleider)

Score voor Profijt Meubel Hoogeveen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Hoekbank