Roxanne

Nadat wij de hoekbank hadden ontvangen bleek dat de lange gedeelte niet vast zat aan de leuning. We moesten 10 weken wachten en binnen 1 uur na levering zijn we erachter gekomen dat de leuning niet vast zat. Vervolgens heb ik telefonisch contact opgenomen en de medewerker was niet klantvriendelijk. Ik belde ook rond een uur of 6. Nadat ze had opgehangen belde ik haar terug maar toen hadden ze de hoorn erop gelegd en kon ik pas de volgende dag bellen. Ik heb via de site een klachtenformulier moeten invullen. Er was beloofd om binnen 3 dagen contact op te nemen. Nadat ik niets had gehoord heb ik zelf gebeld en er werd gezegd dat de klachten behandelaar ziek is en dat een collega het zal oppakken. Die collega had vervolgens niets gedaan en die zou het bij haar leidinggevende weer neerleggen. Ook die had niets gedaan want die moest door privé redenen naar huis. Dit kan natuurlijk gebeuren maar de klant mag hier niet onder leiden. We hadden de bank begin december ontvangen en begin januari kwamen ze het ophalen. Hoe lang het allemaal ging duren konden ze ook allemaal niet zeggen. Het is afhankelijk van de reparateur. Zelfs voor een vervangende bank deden ze moeilijk. Pa na aandringen toe kwamen ons tegemoet. Wij hebben dit als zeer slecht ervaren en echt belachelijk hoe we te woord zijn gestaan. Daar moet echt verandering in komen. Een cursus klanttevredenheid zal goed doen.

Medewerker heeft ons goed geadviseerd en wist waarover hij praatte.

Zie mijn verhaal bij 'mijn ervaring'.

- cursus klanttevredenheid
- wees eerlijk naar de klant
- probeer elkaar tegemoet te komen zodat het niet escaleert
- jullie procedure goed hanteren of nakomen

Score voor Profijt Meubel Middelburg: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee