Familie Williams

Helaas hebben wij een hele mattige tot slechte ervaring met profijt meubel. Behalve een hele lange oorspronkelijke levertijd was onze levering tot 2x uitgesteld. Beide keren moesten wij zelf het initiatief nemen om contact op te nemen met het bedrijf i.p.v. andersom. Hier hebben wij spijtig genoeg 0 compensatie voor gekregen. Vervolgens mochten wij zelf ons spullen gaan ophalen en kregen wij 1 uur de aanhanger tot onze beschikking, dit terwijl de enkele rit al 25 minuten was... dit was op voorhand bekend d.m.v. woonadres die we moesten opgeven bij de aankoop.

Daarbovenop kwam na uitpakken van onze nieuwe spullen dat er verschillende noodzakelijke schroeven voor de tafelstoelen & eetbank ontbraken. Deze moest ik op advies van profijt meubel maar "even" bij de Praxis/Gamma/Formido gaan halen. Of dat nog niet genoeg was, waren er meerdere roestplekken op het stalen onderstel van de eetbank.

Het is goed mogelijk dat dit een opstappeling is geweest van toevalligheden, maar onze ervaring is helaas teleurstellend.

Zie boven mijn punten.

Score voor Profijt Meubel Middelburg: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja