Mevr van noort

Mijn ervaring met dit bedrijf valt er tegen toch zeker voor zo groot bedrijf als je iets via de webshop bestelt werkt de site vaak niet goed is mij ervaring en als je telefonisch contact opneem voor je bestelling wordt je niet vertelt dat de voorwaarden van de webshop veranderen voor een bestelling erg onduidelijk
Dus als de website niet goed werkt om te bestellen en je wil de voorwaarden van de website het niet telefonisch door het personeel laten doen

Als er geen problemen zijn is het personeel zeer vriendelijk de houding veranderd als er problemen voor doen of als er klachten zijn en ontstaat er ook een vorm van geheugen verlies helaas

De website goed laten functioneren het personeel de juiste informatie doorgeeft en als je een klacht heb fatsoenlijk te woord gestaan wordt of een oplossing gezocht wordt in de situatie waar de klant in zit en dat het personeel niet langs elkaar heen werkt en weten waar ze over spreken vooral in het filiaal Middelburg kunnen ze nog wel een cursus gebruiken

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Geachte heer/mevrouw,
Spijtig genoeg hebben we van u een negatieve beoordeling ontvangen.
U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor 6 eetkamerstoelen in uw 2e woning (22-11-2017). U neemt daags erna contact met ons op of er bij binnenkomst 2 stoelen geannuleerd kunnen worden als blijkt dat er slechts 4 eetkamerstoelen onder uw tafel passen. Wij hebben schriftelijk en telefonisch aan u bevestigd dat dit niet mogelijk is, waarna u aangeeft hier na een bezoek aan uw woning op terug te komen. Hierop bevestigd u dat u toch 6 stoelen wilt bestellen (22-12-2017).
Waarna u na een aantal weken weer contact met ons op neemt om de gehele bestelling te annuleren (24-01-2018)?? Hierop hebben wij inderdaad aangegeven dat dit niet mogelijk is, daar de stoelen een dag later voor u binnen zouden komen in ons magazijn te Vlissingen.
Uit coulance hebben wij geen annuleringskosten berekend, maar de aanbetaling voor u in een tegoedbon uitgeschreven. Wij zijn er van overtuigd u hiermee een zeer coulante oplossing te hebben geboden.
Profijt Meubel Middelburg

Score voor Profijt Meubel Middelburg: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee