Winkel is top maar magazijn is armoedig.
Dit doet de winkel geen eer aan.
Bij de stoelen die we afgehaald hebben zat geen service pakket bij (spuitbussen) terwijl dit wel betaald was.
Bij later contact konden we er om komen ! Na aandringen dan toch opgestuurd.
Slechte service.
Ook geen thuis breng service terwijl dit bij profijt meubel Tholen wel kan. Is een reden om volgende keer naar Tholen te gaan.

Vlotte en fijne bediening in de winkel.
Leuk assortiment met goede prijs.

Als je iets uit de winkel koopt (uitverkoop of laatste artikel) moet je heel de winkel doorlopen met het artikel. Zo kocht mijn zoon bv een tafel. Deze moest boven uit elkaar gehaald worden en zo de trappen af gedragen worden.
Dan nog geen parkeer ruimte tegen de uitgang en het regende.
Niet handig en niet leuk.

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Geachte heer/mevrouw,
Spijtig genoeg hebben we een negatieve beoordeling van u ontvangen.

Profijt Meubel is een landelijke mee-neem formule, dit betekend dat u bij aankoop zelf verantwoordelijk bent voor het vervoer van uw meubel. Ook bij Profijt Meubel Middelburg kunnen wij tegen een vergoeding uw meubelen bij u thuis bezorgen.
Bij aankoop van een showmodel moet deze uit de winkel gehaald worden. Wanneer deze achter in de showroom staat moet deze inderdaad de hele winkel door, ik heb ook geen idee wat ik hierin kan verbeteren.
Zoals bij het grootste gedeelte van de winkels aan de Mortiereboulevard hebben wij ook een prachtig aangelegde groenstrook voor de deur, hier kunnen wij spijtig genoeg ook niks aan verbeteren.
Dat de spuitbussen niet bij de uitlevering zaten is uiteraard een fout van onze medewerkers, we zullen ze hierop attenderen. Omdat het voor de meeste mensen sneller is om deze even op te halen in de winkel of in het magazijn stellen we dit in eerste instantie voor, uiteraard moet het opsturen van ontbrekende goederen geen belemmering voor ons vormen, wanneer wij hierin zelf manco zijn geweest.
Ik hoop met deze reactie uw negativiteit te hebben weggenomen en verwelkom u graag nogmaals in onze showroom.
Profijt Meubel Middelburg

Score voor Profijt Meubel Middelburg: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee