Ashley Ruissen

Voor de 2e keer in een paar jaar weer drama! Allebei de keren behoorlijk veel besteld, waarvan verschillende items pas maanden na de afgesproken datum kwamen. Expres 3 maanden van te voren besteld... het mocht alleen niet baten.. de informatie die je dan krijgt van medewerkers en leidinggevende.... niemand wist ons iets te vertellen en beloftes werden niet nagekomen. Ik hoor het van zoveel mensen die hier bestellen.... zorg dat je al je oude meubels nog minimaal een half jaar in huislaat staan... anders mag je dus op de grond je boterham opeten.

Er is een ruime keuze voor een niet te hoge prijs.

Beter contact met klanten
Medewerkers klantvriendelijker
Snellere levering

Zie hierboven.

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van uw review.
Ik vind het spijtig te moeten lezen dat u ons een negatieve beoordeling gegeven heeft omtrent de levertijd van uw bestelling. Wij streven ernaar om al onze klanten tijdig te informeren wanneer een levering onverhoopt later plaats kan vinden als verwacht. Bij nazien blijkt dat wij u hebben geïnformeerd omtrent de vertraging van uw eetbank en hebben wij u hierin een coulance aangeboden. Ik vind het vervelend dat u ondanks de berichtgeving en coulance ons alsnog een negatieve beoordeling geeft.
Met vriendelijke groeten
Profijt Meubel Middelburg
info@profijtmeubel.nl

Score voor Profijt Meubel Middelburg: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee