Rene Bos

In Februari 2024 gaven wij mbt aanschaf meubelen in Trust Pilot aan dat wij over het Profijt filiaal in Doetinchem zeker tevreden zijn. Wij hebben over de jaren al heel veel meubelen bij hen gekocht.

Net als vele andere kopers besloten wij toen wij onze meubels kochten een extra garantie aan te schaffen. Deze wordt bij aanschaf meubelen door Profijt aangeboden en wordt afgesloten met “Oranje furniture care”.

Wij moesten dan ook onze service behoefte aan hen doorgeven toen wij begin dit jaar een service behoefte hadden.

Nadat een aantal afspraken om verschillende redenen van de kant van Oranje Care niet werden nagekomen hebben wij ons direct bij Profijt gemeld. De Profijt monteur heeft ons probleem opgelost.
Deze oplossing was buiten Oranje om.

Mbt de afhandeling van onze service hebben wij een review op Trust Pilot geschreven.
Reden: de service die wij gekocht hadden bij aanschaf meubelen en waarvoor wij €200,00 betaalden werd niet geleverd.

Direct na onze review werden wij door Profijt gebeld.
De problemen met Oranje Furniture Care waren bekend en men werkte op dat moment aan oplossingen.

De service-medewerkster opperde uit zichzelf dat omdat de service door Oranje Furniture Care niet was geleverd wij het bedrag dat wij destijds betaald hadden, te weten €200,00 zouden terug ontvangen.
WEL moesten wij daarvoor eerst onze review op Trust Pilot verwijderen.

Wij hebben onze review als afgesproken verwijderd maar tot op heden onze €200,00 niet terug ontvangen. Wij gaan ervan uit dat dit nu ook niet meer gaat gebeuren temeer omdat wij nu weer een review plaatsen.

Ik heb dit voorval met Profijt Doetinchem besproken en deze zou bovenstaande bespreken met de directie. En dat is het laatste dat wij maanden geleden hebben vernomen.

Onze ervaring lijkt ons een waarschuwing waard

Prijs/Kwaliteit

Service na aanschaf meubelen

Score voor Profijt Meubel: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Diverse producten over de afgelopen 20jaar