Aad van Hoorn

Ervaringen met de firma Profijt meubelen.
Een aantal weken geleden, 08-07-2024 om precies te zijn zijn onze nieuwe meubels geleverd. Helaas met de eettafel ging het mis, bij nader onderzoek door mijzelf kwam ik tot de conclusie dat 1 deel van het onderstel verkeerd in elkaar was gelast. Geen probleem laat het zo maar even zei ik tot die aardige bezorgers die ook alles in elkaar hadden gezet. Een paar bouten en moeren inclusief sluitringen en de tafel stond, helaas wel 80mm te hoog. De bezorgers hadden er al melding van gemaakt maar tot op heden eten aan een te hoge tafel eet niet echt lekker. Om kort te gaan, in Capelle aan den IJssel waar wij alles hadden aangeschaft konden ze mij niet helpen, na lang telefoneren gaf de klantenservice ook niet thuis.

Op naar het filiaal in Sliedrecht.
Daar werd ik ontvangen door mevrouw Anna Maria en de heer Marco. Wat een service gericht koppel is dat, elke vraag werd beantwoord, aan een oplossing werd heel hard gewerkt, Marco pleegde enkele telefoontjes en plots hoorde ik hem zeggen "Ik zal het aan de klant voorleggen" De oplossing was verbazend, er stond een reserve tafel in het magazijn die ging in de bus en ik kon met de bus naar huis even alles omruilen, de bus koste mij niets, maar wel voor 15:00 uur terug graag. Hoe geniaal werd deze oplossing even ad hoc bedacht, ik zou de werkgever aan willen raden zeer zuinig te zijn op Anna Maria en Marco, dat is helaas een uitstervend ras, daarvan gaan er geen 13 in een dozijn.

Eind conclusie, wij zijn zeer tevreden met de geleverde spullen, dat de poot niet paste ligt niet aan Profijt, hij heeft even verkeerd om op de lastafel gelegen, ja dan ga al je snel de fout in. Als we weer iets nodig hebben dan rijden wij wel naar Sliedrecht, wat een service, ook wat betreft de magazijnmedewerkers, de tafel lag in de bus voor ik er erg in had.

In Sliedrecht werkt personeel van de oude stempel, klantvriendelijk, service gericht, oplossingen ad hoc bedenkend.

Misschien de onderstellen controleren voor afleveren, maar een productiefout is moeilijk te voorkomen

Reactie Profijt Meubel:

Beste Aad,
Gelukkig hebben we het probleem met de tafel voor je op kunnen lossen en dit hebben we met liefde gedaan. Je bent altijd welkom in onze winkel!
Team Profijt Meubel Sliedrecht

Score voor Profijt Meubel: 4.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Wandkast, TV meubel, eettafel inclusief 4 stoelen