T Leugs

Ondanks de verkeerde levering , is het op een correcte manier afgehandeld. Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

Vriendelijke verkoper, goed advies, nette showroom.

Onze bestelling was gedeeltelijk verkeerd geleverd, na een aantal dagen zou dan met ons contact worden opgenomen Hoe we dit gingen oplossen. Helaas bleef een telefoontje uit en moesten wij hier zelf achter aan, we hebben gebeld en kregen te horen dat de persoon afwezig was die onze zaak behandelde, maar dat uiterlijk die zelfde week nog contact werd gelegd met ons. Het telefoontje bleef uit, we hebben weer zelf contact moeten zoeken, inmiddels 6 telefoon gesprekken later was onze contactpersoon er weer en toen werd ons aangegeven dat we eventueel korting konden krijgen op de bestelling hier zijn we niet mee akkoord gegaan omdat wij de stoelen wouden die ook besteld waren, na dit gesprek zijn er nieuwe besteld en die zijn ook geleverd binnen het termijn. Wij zijn tevreden met onze nieuwe stoelen.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te moeten lezen dat niet alle meubelen bij aflevering conform bestelling waren en dat het contact tussen u en onze klantenservice stroef verliep. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Gelukkig zijn de nieuwe stoelen reeds bij u thuis en bent u hier tevreden mee.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
eetkamer tafel + zes stoelen