Zeer lange wachttijd op de meubels (13 weken) en toen ze bezorgd werden, kreeg ik te horen dat een meubelstuk weken eerder al bezorgd had kunnen worden. Volgens de winkel moest ik dan dubbele bezorgkosten betalen, volgens deze persoon niet. Verder bij de aanschaf werden er dingen verkeerd gezegd 'je betaalt voor impregneren per zitplaats'. Mooi niet, een 2,5 zits wordt gerekend als 3 zits. Verder ben ik over de meubels tevreden.

Betere duidelijke voorlichting bij elke zaak. Nu zegt de ene zaak dit, maar die kon helaas niet leveren. De zaak in mijn woonplaats was duurder. Eenduidigheid is belangrijk.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Protexx en All in House garantie wordt inderdaad op hele zitplaatsen berekend (afgerond naar boven). Onze excuses hiervoor als dit voor de aankoop tot onduidelijkheden heeft geleid.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
2,5 zits bank en relaxstoel