Wij hebben een hoekbank en fauteuil gekocht.

Er werd alle tijd genomen om de juiste afmeting te controleren, omdat onze ruimte beperkt is.
Het zou net wel / net niet kunnen passen. De gemeten waarden in de winkel kwamen niet overeen met de maten op papier, dus werd er contact opgenomen met de fabriek. We zouden over deze uitkomst op de hoogte worden gesteld.

Verder is een sterk punt dat je, als klant, gebruik mag maken van de bus om de meubels zelf op te halen

De afspraak om ons telefonisch of per mail op de hoogte te brengen na contact met de fabriek, is niet nagekomen.
We moesten er zelf weer naar vragen en daardoor duurde het langer voordat de bestelling definitief kon worden gemaakt.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat de communicatie vanuit de verkoop naar u niet geweest is als had moeten zijn. Dit zullen wij bespreken binnen het verkoopteam. Bedankt voor dit verbeterpunt en wij bieden u onze excuses aan, voor het feit dat de communicatie niet zo is verlopen als afgesproken.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
hoekbank en oorfauteuil