A. De Ridder

In de winkel in Groningen was de service erg slecht . We hebben er meerdere keren rondgelopen en nooit is er iemand naar ons toegekomen om ons te helpen.
We hebben zelfs een tijd bij de balie gestaan, maar daar werden we genegeerd. Uiteindelijk hebben we thuis het telefoonnummer van de klantenservice gebeld zodat we toch nog antwoord op onze vragen kregen.

Het huren van het busje was erg fijn.
Bij het afhalen werden we vriendelijk ontvangen

Begroet je klanten als ze in de winkel komen in plaats van je ergens te verstoppen

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw de Ridder,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat uw ervaring in de winkel niet naar tevredenheid is geweest. Mogelijk was er onderbezetting wegens ziekte, was het druk in de winkel of bent u niet opgemerkt. In ieder geval is het niet onze bedoeling om u als bezoeker/klant niet te helpen. Via deze weg bieden wij u onze excuses aan dat u niet geholpen bent tijdens uw bezoek in onze winkel. Wellicht kunnen wij u in de toekomst alsnog de service verlenen die wij voor ogen hebben.
Gelukkig heeft u alsnog wel antwoorden ontvangen op uw vragen via onze klantenservice. Leuk om te lezen dat u blij bent met onze transport bus service.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Boekenkast