Ik was zeer positief over Pronto Groningen, maar de postiviteit wordt wel langzamerhand minder.

Op het afhaal depot erg vriendelijk en behulpzaam!!

Verwijder de bordjes : Op voorraad leverbaar!
Geef duidelijk aan hoe het product bezorgt wordt. (bijv. moeten de poten nog onder de bank gemonteerd worden?)
Zorg dat het schroevenpakket compleet is!

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bij Pronto Wonen zijn veel artikelen uit voorraad leverbaar. Het door u bestelde artikel is het enige artikel uit de betreffende collectie die niet op voorraad was, helaas is dit niet te voorkomen.
Het verschilt per bank of de poten voor gemonteerd zijn of dat deze los meegeleverd moeten worden. Mocht bovenstaande niet duidelijk gecommuniceerd zijn, dan bieden wij u daar onze excuses voor aan. Wij gaan dit verder bespreken binnen het verkoopteam.
Voor wat betreft het schroevenpakket. Dit zit normaal gesproken bij de verpakking van de meubelen in. Hier kan het ook een keer voorkomen dat er iets mist. Indien dit het geval is, kunt u een e-mail sturen naar service@prontowonen-groningen.nl, o.v.v. uw naam en ordernummer alsmede uw vraag / service melding. Dan wordt dit door de service afdeling verder in behandeling genomen.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
2 Hoekbanken, 2 salontafels, tv kast, broodkast.