Prima, we zijn erg blij en komen zeker terug!

De levertijd van onze bank zou ongeveer 6 weken zijn, maar we kregen al binnen 4 weken een mailtje dat de bank binnen was, top!

Als jullie op vrijdagmiddag een mailtje sturen dat een bank er is en binnen 7 dagen opgehaald moet/kan worden, dan is het onklantvriendelijk te noemen dat de bus om betreffende bank op te halen, 5 dagen van te voren gereserveerd moet worden. Met andere woorden, je hebt na dat mailtje 2 vastgestelde dagen waarop je moet/kan halen. Ik begrijp dat er overleg mogelijk is om later te komen halen of om te informeren of de bus misschien wel op korte termijn beschikbaar is, maar het komt een beetje vreemd over.
Verder hanteren jullie prima prijzen, maar is er geen enkele onderhandelingsruimte mogelijk "omdat de prijzen al zo laag en vastgesteld zijn". In het huidige economische klimaat komt dat niet helemaal warm over. De consument weet dat er altijd een winstmarge zit op de aanschaf van een meubel en het feit dat er vervolgens geen discussie mogelijk is over de prijs, komt erg hard over. Los van dit, zijn we ontzettend tevreden en komen we over een aantal maanden zeker terug om nog meer meubels aan te schaffen want dit is een prima winkel met prima meubels voor een prima prijs.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Uw reactie over de ontvangen e-mail voor afhaling hebben wij intern besproken en de inhoud van deze e-mail is direct tekstueel aangepast. Dank voor uw tip.
Pronto Wonen hanteert vaste lage prijzen en een laagste prijsgarantie. Een zekerheid en vaste waarde voor iedere klant.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja