c schenkel

Ben leuk geholpen goed advies met de meubels ,alleen jammer 14 dagen later met kussens ,vond ik dat ik niet goed geholpen ben door de storemanager een klein kind kon zien dat het de zelfde kussens waren alleen een andere kleur en nummer ,verhaal staat hier onder

levertijd eerder dan ik dacht

ik heb mijn meubels bij u gekocht leuke dame die mij geholpen heeft ,op dat moment zag ik kussens vond ze te duur 2 weken later stonden ze in een folder in verschillende kleuren ook bruin maar toen ik ze wou halen waren deze niet in de aanbieding terwijl het de zelfde waren alleen een ander nummer ,ik heb ze naast die andere gelegd het waren de zelfde uiteindelijk heb ik ze gekocht maar wel voor een duurdere prijs ze waren 8,95 per stuk ik heb er 12,50 per stuk voor gegeven maar je wil niet weten hoe ik er tegen heb moeten praten vond dat toen heel slecht ,en geen service had immers mijn meubels al gekocht maar dit met een nare na smaak ,jammer wand ik was erg leuk geholpen met mijn meubels

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte mevrouw Schenkel,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie over de kussens hebben wij intern besproken en het spijt ons dat wij u tijdens de aankoop niet duidelijk hebben kunnen maken dat de door u gekochte kussens van een andere leverancier en kwaliteit zijn. Wij hebben met deze toelichting u destijds een extra en éénmalige korting (50%) gegeven op deze duurdere kussens.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja