van Brugge

We vinden het jammer dat we tot week 49 moeten wachten op onze tafel in de vestiging in Groningen terwijl hij in Emmen op voorraad staat jammer dat het niet onderling geregeld kan worden dat de tafel van de enen naar de andere vestiging verstuurd kan worden! als ik dit geweten had was ik naar Emmen gereden .

vriendelijk personeel

producten onderling kunnen verzenden zodat de klant minder lang hoeft te wachten
of aan geven dat hij in een vestiging in de buurt op voorraad is en dat de klant daar ook heen kan gaan

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw van Brugge,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Helaas kunnen wij niet zondermeer beschikken over de voorraden van andere winkels.
Wij hebben naar aanleiding van uw melding intern gezocht naar een oplossing en hebben het e.e.a. voor u geregeld met onze collega in Emmen.
Naar verwachting ontvangen wij volgende week uw eetkamertafel in ons magazijn in Groningen en zullen wij aansluitend u een bericht sturen waarna u uw eetkamertafel kunt afhalen.
Wij hopen u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Tafel Tuda 180 X 90 X 79