renate

Wij hebben op 24 januari een bankstel van 900 euro bij jullie gekocht. Wij hebben toen gevraagd of we er ook kussens bij konden krijgen voor 25 euro. Dat moesten wij zelf gaan betalen en kregen wij niet bij het bankstel er bij. Vind dit niet bepaald klantvriendelijk. Bij thuiskomst bleek dat alle poten scheef er onderzaten en haken in de bank . Paar keer contact opgenomen en nog steeds niks van pronto gehoord. Wij hebben keihard moeten sparen voor dit bankstel en dan word er zo met ons omgegaan.

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Onze excuses voor de week die u heeft moeten wachten alvorens een antwoord van ons te krijgen. Momenteel hebben wij te maken met onderbezetting op onze service afdeling vanwege ziekte en werken mijn collega's aan oplossingen om sneller te kunnen reageren.
Naar aanleiding van uw melding hebben wij u voorrang gegeven in onze planning en zijn op de maandag erna direct bij u langsgegaan. Onze service buitendienst heeft de lopende klachten ter plekke kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
2 en 3 zits bankstel napoli