2055 beoordelingen

Ché Snelting

Initieel goed advies voor de verkoop. Waardeloze kwaliteit en een aftersales service die om te janken is. Er wordt totaal niet meegedacht met de klant die veel geld uitgeeft voor een product dat ver beneden de beloofde kwaliteit is tijdens het adviesgesprek. Als een product binnen 6 maanden, van hoge aanschafwaarde, al extreem duidelijke schade laat zien is het een kwaliteitsissue en ligt het niet aan de klant, die zuinig met de spullen omgaat. Van coulance en klantbeleving heeft het bedrijf nog nooit gehoord. Ik heb al meerdere mensen afgeraden hier een product aan te schaffen en blijf dit doen totdat het issue opgelost is.
Het is al lang geleden dat ik zo ontevreden ben geweest met een product en de aftersales. Met een landelijke groei van 18% aan sales, mag het bedrijf weleens gaan inzien dat de klanten/eindgebruikers hun boterham betalen en dat er meer is dan alleen een slecht product verkopen.

Initieel een goed advies, maar dat is niet meer dan normaal als een bedrijf iets wil verkopen.

Achter de kwaliteit van de producten staan. Meedenken met de klant. Tonen dat de klant centraal staat en niet het proces. Het inzien van het belang van een goede klantbeleving, ervaring en dat sommige wensen/eisen in de aftersales fase van immens belang zijn.

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Beste heer/mevrouw Snelting,
Allereerst hartelijk dank voor het invullen van een review.
Wij hebben uw service aanvraag in behandeling genomen en een servicemonteur van Pronto Wonen heeft u bezocht. In de rapportage welke is opgemaakt door onze servicemonteur word geconcludeerd dat de ontstane schade is ontstaan door invloeden van buitenaf, in dit geval huisdieren.
Vervolgens hebben wij uw foto's ter beoordeling voor een second opinion opgestuurd naar FRC (Furniture Repair Centre). Twee monteur gespecialiseerd in stofproblemen hebben uw foto's beoordeeld en komen tot eenzelfde conclusie: "Dit ontstaat door het graven van een huisdier. Doordat er in een periode meerdere malen gegraven is, wordt de bovenzijde van de stof steeds dunner. Dit heeft geenszins te maken met de kwaliteit van de stof. Het graven zal op alle stoffen hetzelfde effect hebben als de oorzaak niet veranderd."
Hierop hebben wij u aangeboden nieuwe hoezen te laten maken en uw bank door FRC te laten herstofferen. Echter als de oorzaak door invloed van buitenaf is, in dit geval huisdieren, dan worden deze kosten doorberekend.
Bram
Pronto Wonen Heerlen

Score voor Pronto Wonen Heerlen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee