2053 beoordelingen

Bas van den Brink

Waardeloos bedrijf. Kunnen niet leveren binnen de aangegeven termijn, proberen zich te verschuilen achter kleine lettertjes terwijl ze zelf duidelijk aangaven dat dit zonder probleem haalbaar was (dit was een eis vanuit ons bij het bestellen van een bank). Uiteraard niet hun schuld, bla bla bla, maar vervolgens een stukje service verlenen om tot een passende oplossing te komen? Vergeet het maar.

Zou iedereen afraden hier ook maar iets te kopen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Leuke en behulpzame verkoopster

Werk aan je beloftes als je ze niet waar kunt maken en de klant de dupe laat worden.

Reactie Pronto Wonen Heerlen:

Beste heer van den Brink,
Bedankt voor uw review. Het is te betreuren dat uw ervaring met Pronto Wonen niet als positief heeft ervaren. Ik heb me zojuist uitvoerig verdiept in uw dossier en merk inderdaad op dat de afgegeven levertijd van +- 6-8 weken, met twee werkdagen is overschreden.
Mijn excuses voor dit ongemak.
De dag van levering heeft u uw bank gelukkig meteen op kunnen halen met gratis vervoer van Pronto Wonen dus ik kan gelukkig concluderen dat u inmiddels van uw bank aan het genieten bent. Ik wens u ondanks uw ongenoegen heel veel plezier van uw aankoop.
Pronto Wonen Heerlen

Score voor Pronto Wonen Heerlen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee