K.J. van Ree Groeneveld

GEWELDIG, altijd mijn meubels bij jullie gekocht. Pas nog contact gehad over een kast waar iets kapot was en vervangen zou moeten worden. Ze hebben hun best gedaan en in de " werkplaats" gekeken of ze mij konden helpen( had foto gestuurd) ook de fabriek gebeld maar helaas was er niet meer aan te komen. Een buurman heeft een oplossing gevonden. Is dus goed gekomen. Onze moeder was opleeftijd en had een nieuwe boxspring gekocht, onze vader was al overleden, maar ze wilde toch een tweepersoons bed met alles erop en eraan verstelbaar etc etc. Want als er iets zou gebeuren kon één van de kinderen het nemen en was het compleet voor tweepersonen. De afspraak stond gepland en die week overleed ze. Mijn zus had een overlijdensbericht gestuurd(rouwkaart) . We kregen een mooie brief terug, dat alles teruggenomen zou worden. Nou sorry maar zoiets vergeet je nooit meer en heb het aan zoveel mensen verteld, doe dat dus nog steeds. . Zij is overleden in 2001.

Gastvrijheid, je welkom heten en niets is teveel. Alle tijd voor je nemen!!

Ja, weet ik niet ,heb wel altijd moeite met oriënteren in de zaak terwijl dat vroeger heel makkelijk was. Kan de leeftijd zijn!

Reactie Pronto Wonen Poortvliet:

Beste familie van Ree,
Dank u wel voor jullie positieve review. Wij zijn jullie graag van dienst geweest en zoals is gebleken denken we in alle omstandigheden graag met jullie mee. Heel veel sterkte verder!
Woonboulevard Poortvliet
Jan, klantenservice

Score voor Pronto Wonen Poortvliet: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Het laatste:Eethoek met 6 stoelen.