Marxel

Prima advies. Wat me wel tegen de borst stuit dat je voor ruim 5300 euro besteed en je dan zelfs moet betalen voor de huur van het busje om je spullen af te halen. in mijn ogen kan dat echt niet. De verkoopmedewerker kan hier niets aan veranderen. Dit komt er knullig en klantonvriendelijk over en dat is het ook. Bij zon bedrag moet je dit gewoon gratis ter beschikking stellen voor 2 uur bijvoorbeeld.

Mooi alles opgesteld. Winkelpersoneel niet opdringerig om advies te geven. Wil je wat weten dan roept u maar. Zo hoort het!

Boven een bepaald bedrag het busje om het thuis te krijgen gratis ter beschikking stellen voor 2 uur.

Reactie Pronto Wonen Utrecht:

Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat je tevreden bent over het advies!
We begrijpen dat het vervelend kan overkomen dat er kosten zijn voor het huren van het busje, ook na een groot aankoopbedrag. We streven ernaar om onze voorwaarden voor al onze klanten gelijk en eerlijk te houden. Hierdoor maken helaas geen uitzonderingen maken, hoe groot de bestelling ook is. We zullen je feedback doornemen met het team omdat klanttevredenheid bij ons van groot belang is 😊
~ Team Pronto Wonen Utrecht online

Score voor Pronto Wonen Utrecht: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank en fauteuil en klok