Loots

Verantwoordelijkheid nemen voor de bezorging en niet afschuiven op het bedrijf dat de bezorging namens Ponto doet. Mijn Vader heeft de bezorgkosten aan Pronto betaald en niet aan het bedrijf waarmee Pronto samenwerkt voor het bezorgen van hun producten. En dan ook nog schrijven dat je een meeneemformule bent. Waarom is het dan mogelijk om online je meubels te bestellen en te laten bezorgen. Neem gewoon je verantwoordelijkheid en geef mijn Vader een compensatie voor de €59,00 bezorgkosten!

Mijn Vader (73 jaar) heeft telefonisch contact gehad met de vestiging en er is tegen hem gezegd dat hij maar wat loyaliteit moest tonen voor het feit dat hij zonder bericht vooraf de banken (samen 160 kg) samen met de bezorger, zelf naar binnen heeft moeten tillen. Wat meer respect voor een man van 73 zou wel op zijn plaats zijn! En dan in de reactie online net doen alsof je het voor het eerst hoort, het heel vervelend vindt en intern gaat bespreken. Wat een walgelijke manier van doen Timon/Pronto!
Mijn Vader heeft de bank telefonisch gekocht en heeft Pronto hooguit 10 minuten gekost voor een omzet van €1500,00 en er is per mail bevestigd dat de bezorging tot in de woonkamer zou zijn. Hoe dan met 1 bezorger? De reactie van Timon/Pronto begint met Geachte heer/ mevrouw terwijl mij Vader in zijn bericht duidelijk schrijft dat hij een man is. De klant interesseert Pronto helemaal niets meer als de koop eenmaal gedaan is.

Lees de berichten hieronder van Mijn Vader en de reactie van Pronto

Zeer slechte bezorg service 3 +4 zits banstel met 1 bezorger moest dus zelf m.n rug verdraaien voor 59€ om het bankstel in mijn woonkamer te krijgen pronto Barneveld weigert te gemoed te komen in bezorg kosten na overleg en vraagt loyaliteit van een man van 73 jaar zeer slechte service en reclame voor pronto Barneveld wees dus gewaarschuwd als u iets bij deze zaak wilt kopen ik raad julliehet ten zeerste af waardeloze afhandeling voor € 60.

Reactie Pronto Wonen:

Geachte heer / mevrouw Loots,
Bedankt voor de beoordeling. Vervelend om te lezen dat het veel moeite heeft gekost om de bank op zijn plek te krijgen. Omdat Pronto Wonen een meeneemformule is waardoor wij de prijzen laag kunnen houden wordt het bezorgen uitbesteed aan een derde partij. We betreuren het feit dat u hier geen positieve ervaring aan over heeft gehouden en zullen dit intern bespreken.
Wij willen u alsnog veel plezier wensen met uw nieuwe bankstel.
Timon
Pronto Wonen Barneveld

Afspraken niet nakomen en respectloosheid.

Afspraken nakomen en wat meer respect voor je klanten die voor brood op de plank zorgen.

Score voor Pronto Wonen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
3 + 4 zits bankstel