E. Muijen

Erg vervelend dat op internet stond dat de 2 barkrukken welke wij wilden kopen op voorraad waren in de winkel, maar dat was niet het geval. wij moesten van Sliedrecht naar Barendrecht rijden want daar staat de voorraad van Sliedrecht. Dus hadden wij nog extra benzinekosten ook.
Door deze discussie in de winkel vergaten wij onze coupon van € 15,- korting te laten scannen tijdens het afrekenen. Daarna kon dit niet meer hersteld worden vertelde de verkoopster. Dat kan natuurlijk wel door de koop ongedaan te maken en opnieuw te doen maar dit gebeurde helaas niet. In de showroom vonden wij de krukken wat wiebelig, maar dat kwam volgens de verkoopster omdat de dames zelf het meubilair in elkaar zetten en de schroeven waarschijnlijk niet goed hadden aangedraaid.

nee

duidelijker op de website zijn

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jullie ervaring met ons te delen.
Het spijt ons te lezen dat je problemen hebt ondervonden met de beschikbaarheid van de barkrukken. We begrijpen ook dat er onduidelijkheid is geweest over een kortingscoupon met een medewerker in de winkel.
We hebben direct onderzocht wat er precies is voorgevallen, zodat het gehele team deze situatie goed kon doorspreken.
Klanttevredenheid is voor ons namelijk een van de belangrijkste zaken, en we willen ervoor zorgen dat dit in de toekomst wordt voorkomen.
Mocht je hier nog iets over willen bespreken, neem dan gerust contact op via 0184 411 366. We helpen je graag verder.
~ Team Pronto Wonen Sliedrecht online

Score voor Pronto Wonen: 1.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
2 barkrukken