A. Groenendal

Bij aanschaf perfect geholpen, daarna waardeloze service en geen enkele communicatie.

Enthousiast personeel. Vakkundig en neemt de tijd.

Communicatie na afloop over verloop van bestelling. Totaal niets. Wacht al vijf maanden op laatste levering.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor deze review en het delen van je ervaring. We vinden het jammer om te horen dat de communicatie niet helemaal naar wens was en zijn gelijk op zoek gegaan naar wat er mogelijk is misgegaan.
Toen jullie bij ons in de winkel waren, hebben we samen alles uitgekozen en in gang gezet om de meubels te bestellen bij onze leverancier. Helaas was er onverwachts een vertraging op de stoelen die jullie hadden uitgekozen. We hebben jullie zo snel mogelijk geïnformeerd door direct te bellen zodra we van de leverancier hoorden dat de levering vertraagd zou zijn.
We zijn blij dat jullie de stoelen inmiddels hebben opgehaald en dat de bestelling nu helemaal compleet is. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak dat dit misschien heeft opgeleverd. We hopen dat jullie nu volop kunnen genieten van de nieuwe eethoek. Mochten er nog vragen zijn of willen jullie iets bespreken, neem dan gerust contact met ons op via 010 310 6231 of kom langs in de winkel. We staan altijd klaar om verder te helpen!
Team Pronto Wonen Vlaardingen online

Score voor Pronto Wonen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
order 207215