Sandra

Mijn zus en zwager hebben bij pronto alle meubels gekocht
Mijn zwager kwam in de lappenmand te zitten En om hun in het zonnetje te zetten hebben wij een mooie hanglamp voor boven de eethoek kado gedaan .Wij hebben in pronto gebeld met zmijn zus en zwager over de hanglamp en Britt was daar bij zei werkt bij pronto ,was een goede keuze stond mooi enz Eenmaal de lamp bij hun thuis bleek het alleen maar vittingen te zijn huh raar Zei hebben gevraagd hoe dat zat maar volgens Britt had zei dat tegen ons gezegd dat dat appart besteld moest worden ! Britt jij hebt ons niks gezegd over de lamp ! wij hebben na ons weten zo de lamp gekocht zo als hij daar hing boven de tafel Ik ga hun toch geen vittingen kado doen en dat ze rest zelf moeten halen Nee Britt dat is niet zo netjes van jou ! Wat ik ook erg vindt dat ze geen korting of een lamp kado kregen Hebben ze daar alles gekocht ,dit heb ik nog nooit meegemaakt in een meubelzaak De Manager duikt liever weg met zijn te strakke blousje inplaats dat hij wat te gemoet komt wat een grote vergissing kom er nooit weer Zet je ook iemand in het zonnetje, wat heb ik mij geschaamd om dit zo kado te geven

Wij dachten mooie leuke gezellige winkel

De manager mag wel wat meer voor de klant gaan doen en te gemoet komen om het op te lossen dit kan toch niet En Britt wees gewoon eerlijk en doe je werk zoals het hoort zeg gewoon dat heb ik niet gezegd ,vergeten

Reactie Pronto Wonen:

Hallo Sandra,

Wat vervelend dat jullie in de veronderstelling zijn dat de lichtbronnen standaard bij een lamp zitten. Dit is echter nooit het geval, daar er meerdere opties qua lichtbronnen zijn, waaruit u zelf de keuze kunt maken. Dit staat ook duidelijk vermeld op onze prijskaarten van alle lampen die wij verkopen.
Wij hanteren de “laagste prijsgarantie” en geven daarom nooit kortingen. Ook niet in de vorm van lichtbronnen. Hierin kunnen wij u niet tegemoetkomen, dat hebben we u reeds mondeling uitgelegd. Dat u andere verwachtingen hebt, is ons duidelijk, maar hierin kunnen wij niet meegaan.

Team Pronto.

Score voor Pronto Wonen: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Lamp