Jiska

Zeer tevreden over Pronto Vlaardingen. Altijd goed geholpen en geadviseerd. Echter totaal niet tevreden over de snelheid van verzenden vanuit het depot in Barendrecht. Waarom moet het meer dan een week duren voordat onze bestelling vanuit Barendrecht naar Vlaardingen wordt verzonden als de producten op voorraad zijn. Niet echt klantvriendelijk dat zij het eerst naar Naaldwijk sturen (dan komt de wagen praktisch langs Vlaardingen), dan zouden wij een mailtje moeten krijgen en dan moeten wij naar filiaal Vlaardingen bellen zodat zij kunnen zorgen dat het vanuit Naaldwijk naar Vlaardingen wordt gebracht. Totaal onlogisch en zo duurt het alleen maar langer terwijl de route van Barendrecht naar Naaldwijk langs Vlaardingen gaat. Nogmaals dit ligt niet aan Filiaal Vlaardingen want daar zijn wij zeer tevreden over en hebben wij al meerdere meubels gekocht.

Service

Niet voor filiaal Vlaardingen maar wel het depot: regel je planning beter en klantvriendelijker

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor je uitgebreide feedback en je complimenten over ons filiaal in Vlaardingen. We zijn blij dat je tevreden bent over de service en het advies.
Wat betreft de verzending vanuit Barendrecht: we werken met meerdere centrale magazijnen om de voorraad te beheren en te verdelen. Je bestelling werd eerst naar het algemene magazijn in Naaldwijk gestuurd en daarna ingepland voor verzending naar het filiaal. We begrijpen dat deze route niet ideaal lijkt en kunnen je frustratie goed begrijpen. We zullen je opmerkingen serieus nemen en kijken of er logistiek meer mogelijkheden zijn om de verzending in de toekomst te verbeteren.
Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons gerust weten. We hopen je volgende keer sneller van dienst te kunnen zijn!
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen online

Score voor Pronto Wonen: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Vitrine kast en tv meubel