Mark de Boer

Wij hebben hier een laptop gekocht voor onze zoon van 10. De laptop gaf na enkele maanden een vervelende storing. Contact opgenomen met QX-systems en men gaf aan dat de laptop voor reparatie kon worden teruggezonden. Ik heb de laptop persoonlijk langsgebracht bij hun winkel (In de Betouwstraat) in Nijmegen. De winkel zag er vreemd uit, alle ramen waren afgeplakt met papier. Men zou hem repareren en mij berichten, zo werd aangegeven.

Vervolgens heb ik niets meer gehoord van QX-systems. Diverse e-mails heb ik naar hen gestuurd via het e-mailadres op de website, die zijn onbeantwoord. Ik heb ook een klacht ingediend via het e-mailadres dat in hun algemene voorwaarden staat aangegeven. Ook die e-mail bleef onbeantwoord (ik kreeg zelfs een melding dat het klacht e-mailadres niet bestaat).

Toen ik hen belde kreeg ik een extern calllcenter aan de lijn die aangaf dat QX-systems met mij contact ging opnemen over dit probleem. Dat is nooit gebeurd.

Conclusie: deze winkel heeft een laptop ingenomen voor reparatie, laat niets van zich horen en reageert niet op e-mails, klachten of telefoontjes.

Score voor QX Systems: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Lenovo Thinkpad Yoga 260