Kwaliteit

L. Bouwens

Ik ben doorgaans zuinig met reviews, echter nadat ik het effect van mijn net opgehangen verduisterende dubbel-plisse heb gezien, wil ik onderstaande toch graag met u delen.

Gedreven door de stijgende energiekosten, hebben we na jaren dubben besloten toch wat voor onze ramen te hangen. Met een beetje uitzoekwerk blijkt dat met verduisterende dubbel-plisse's het isolerend effect van HR++ glas verhoogd kan worden naar HR+++ glas.
Ik kan niet anders zeggen dan verbazingwekkend! 6 graden verschil gemeten voor en achter de plisse! Vanochtend bleek dat de lucht achter het plisse zover was afgekoeld dat het vocht in de lucht condenseert op de ruiten (luchtvochtigheid in de woonkamer 60% bij 20 graden).

Waarom Raamdecoratie? Uiteraard de prijs. Het scheelt wel erg veel met de gerenommeerde merken. E.e.a. moet zich natuurlijk nog bewijzen, maar het product zien er prima uit. De bediening ziet er solide uit. Kortom....., tevreden!
Dat nog een extra compliment voor de meetservice. Echt super strak! Ik kan best met een rolmaat omgaan, maar ik kan de meetservice echt aanraden. De ervaring van de medewerker loont!

L. Bouwens,
Dordrecht.

Opvallende sterke punten:

De meetservice op de eerste plaats, op de tweede de prijs.

Score voor Raamdecoratie.com: 5/5
Zou je ons aanbevelen? Ja