Ricardo stap

Slecht

Reactie Ridder Letselschade:

Beste Ricardo, je hebt deze review ook in Google geplaatst en op Klantervaringen.nl, dus ik volsta ermee de reactie weer te geven die ik daar heb gegeven. "Beste Ricardo, bedankt voor je review. Wij proberen altijd te leren van een kritische review. Misschien kunnen wij daardoor onze processen immers verbeteren. Van jouw review leren we niks, want jij probeert ons bedrijf alleen maar af te kraken. Uit jouw dossier komt naar voren, dat jij alleen hebt geroepen wat jouw schade was, maar het nooit hebt kunnen onderbouwen. Vele keren heeft Charmaine jou gevraagd en geadviseerd om met bewijs te komen, maar dat heb jij niet geleverd. Dat ligt dus niet aan ons, maar aan degene die het ongeval heeft veroorzaakt. Dat kwam voor jou net op een vervelend moment. Ook daar kunnen wij niets aan doen. Jij slaat nu van je af en roept iedereen op om nooit zaken met ons te doen. Jij hebt een primeur, want je bent de enige ex-cliënt die ons zo'n slecht cijfer geeft. Deze review zegt dus meer over jou dan over ons. Maar toch bedankt dat je de moeite hebt genomen hoor!"

Score voor Ridder Letselschade: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Letselschade