Nanda

Er zou een servicemonteur tussen 14.00 en 18.00 uur langskomen om een fikse verstopping in onze keuken te verhelpen. Om 16.14 uur had ik een gemiste oproep van RRS. Geen bericht ontvangen via sms, Whatsapp of voicemail dus ik heb teruggebeld om na te gaan waarom ik gebeld was. Na 2 keer lang in de wacht te hebben gestaan, lukte het de derde keer wel. Dat was na 17.00 uur. Ik kreeg te horen van een meisje van de meldkamer dat er in ons dossier stond dat ik gebeld ben om de afspraak naar de volgende dag te verzetten. Zij wist niet wat de reden was. De vestiging was al gesloten dus ik kon niemand te spreken krijgen. De volgende ochtend kreeg ik wél ineens een Whatsapp-bericht dat de afspraak verzet was. Ik heb deze telefonisch afgezegd. Kreeg daarbij van een dame te horen dat zij mij niet te pakken hadden gekregen om de afspraak te verzetten. Ze hebben 1 keer gebeld! Ze hadden nog 1 uur en 45 minuten de tijd om mij te bereiken want ik zou tot 18.00 uur op de monteur wachten. Ik vind dat de wereld op zijn kop. De klant moet dus zelf terugbellen! Er werd mij ook gezegd door de dame die haar naam niet wilde geven dat RRS haar klanten toch niet 10 keer gaat bellen om afspraak te verzetten? Zo wordt het dus het probleem van de klant. Ik ben zeer ontevreden over deze service.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee