Pierre Van Vlierden

Het viel me bij de aflevering van mijn container tegen dat deze absoluut niet schoon werd afgeleverd. Hierin zaten nog heel duidelijke resten van de vorige gebruiker van deze container.
Nu zijn we enkele weken en enkele ledigingen verder en werd ik na de laatste lediging op mijn vingers getikt omdat de container veel te zwaar was. Mijn 770 liter container mag namelijk maximaal 77 kg afval bevatten, zie de kleine letters in het contract. Jullie komen dus het liefst lege containers ophalen of jullie leven van het opleggen van boetes na het legen van te zware containers. Voor mij voldoende reden om jullie niet aan te bevelen.

Reactie Rolcontainer Nederland:

Hallo Pierre,
Hartelijk dank voor je beoordeling en vervelend dat je het zo ervaren hebt.
Normaal gesproken worden de containers schoongemaakt en gecontroleerd. Voor wat betreft de gewichten gaan we uit van een gemiddeld vulgewicht van 100kg/m3 hier zijn tevens onze prijzen op gebaseerd, zoals gebruikelijk in de branche. Dit wordt op de website en in de bevestiging vermeld. Bij een overschrijding van 200% sturen we een notificatie per mail ter informatie. Wordt de overschrijding structureel krijg je geen boete maar gaan we in overleg om een oplossing te bespreken.
Groet,
Rolcontainer Nederland

Score voor Rolcontainer Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afvalcontainer