M Pex Montage

Hoi hoi daar ben ik weer ik moet zeggen de gratis ophaalbeurt is door Rob van Rolcontainer Nederland netjes opgelost.

Nu doet zich het volgend punt voor het blijkt dus dat ik geen 770 liter container huur maar een container waar maar 77 kilogram in mag (dat past ook in mijn kliko) dus dat word meerprijs en ze hebben gelijk want dat staat in artikel 7.5 in kleine letters geschreven en schrijven dan ook nog dat we moeten denken aan hun personeel kwa gewicht nu vraag ik me natuurlijk af hoe ze dat doen met een 1100 liter container want dat zijn toch 110 kilo gr M Pex

Reactie Rolcontainer Nederland:

Hallo Michael,
Bedankt voor je beoordeling en goed om te vernemen dat het netjes is opgelost.
We hanteren, zoals gebruikelijk in de branche, een gemiddeld vulgewicht van 100kg/m3. Voor een 770 liter rolcontainer komt dit neer op gemiddeld 77kg per lediging.
Bij een gewichtsoverschrijding van 100%, dubbel gewicht. In het geval van een 770 liter rolcontainer 154kg of meer, wordt er een notificatie per mail gestuurd. Bij een incidentele overschrijding is het uiteraard geen enkel probleem. Wordt de overschrijding structureel dan gaan we in gesprek om te kijken naar een passend advies en eventuele oplossing. Er wordt niet zonder overleg een meerprijs berekend.
Deze voorwaarden worden op onze site vermeld, meegestuurd als bijlage bij de bestelbevestiging en staan vermeld in de algemene voorwaarden.
Groet,
Rolcontainer Nederland

Score voor Rolcontainer Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Container