Richard

Zeeeeer slecht

Rompslomp in een paar woorden

Nooit aan beginnen, tijdje alleen gebruikt om factuurtjes te maken, had ik ook gratis kunnen doen, maar was onmogelijk om stop te zetten, bleef maar verlengen totdat ik ondanks dat ik gestopt en geblokkeerd was wel facturen van ze ontvangen. Tot 3x aan toe nog betaald en toen ze weer evengoed een 4e keer een factuur stuurde, heb ik deze niet betaald, was tenslotte ook al geblokkeerd. Nu na een jaar in ene een incassobureau in mijn nek die er nog eens op het bedrag van 20 euro 40 euro erboven op gooit. Voor die paar tientjes zoveel gezeik, heb gelukkig wel keihard bewijs dat ik toen al geblokkeerd was. Ik ga het zien hoever het nog gaat oplopen, als ik moet opdraven is het 55 euro per uur en krijgen ze nog proceskosten etc. Al met al een zielige bedoening.

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je van mening bent dat het niet mogelijk was je abonnement stop te zetten. Je kunt het abonnement namelijk in je eigen account stopzetten. De facturen die verzonden zijn voordat het abonnement is opgezegd dienen echter wel voldaan te worden. Wanneer de betaling van een factuur uitblijft wordt hier in eerste instantie meerdere herinneringen voor verzonden. Komt hier geen reactie of betaling uit voort dan wordt de vordering inderdaad uit handen gegeven aan een incassobureau. Vanaf dat moment dient de verdere correspondentie met het incassobureau gevoerd te worden

Score voor Rompslomp: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee