Rotra

M v L

Rotra heeft ons email foutief aangepast waardoor de facturen niet aankomen. Geheel onterecht worden dan ook nog incassokosten in rekening gebracht. De eigen fout erkennen is er niet bij

Welke dienst heeft u afgenomen?

Wegtransport

Reactie Rotra:

Beste,
Allereerst willen we u danken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij. Wij herkennen ons echter niet in de geschetste situatie.

Rotra heeft, zoals voorheen en op dit moment, gecorrespondeerd met de bij ons bekende e-mailadressen daar we nooit zijn geïnformeerd over een eventuele wijziging van uw contactgegevens. Op het moment dat het incassobureau correspondeert met dit e-mailadres, blijkt dat deze ook nog gewoon wordt gebruikt. We vinden het dan ook spijtig dat het op deze manier moet lopen, aangezien wij niet in gebreke zijn gebleken. Bovenal is Rotra u nog tegemoet gekomen door de helft van de incassokosten voor rekening te nemen. Mocht u hierover alsnog contact met ons willen opnemen, is dat uiteraard welkom. U kunt ons bereiken op marketing@rotra.nl.
Koninklijke Rotra

Score voor Rotra: 1.5/5