Reactiesnelheid (indien van toepassing)

Peter gort

Alles is wel oke, waren wat dingen niet op voorraad cq verkeerde batch nummers wat kleur verschil
zou kunnen opleveren waardoor levering 10 dagen later plaats vond. Beetje jammer dat website zuks
niet aangeeft, had een snipperdag moeten nemen om de goederen in ontvangst te nemen en was nu zinloos.
Maar goed kan gebeuren, wat ik wel heel hinderlijk vind, dat heb ik met paar bestellingen al gehad is het vervoer.
Wordt bezorgd via TransMission en die hebben geen vaste vrachtwagens waardoor je dus aanvankelijk ben
waar ie vandaan komt en gaat.
Wordt een mail me bezorgtijd gestuurd, als je die al krijgt, en dan staat er tussen 12:45 en 14:45
en dan komt de chauffeur leuk aan rijden om half 5?!?!
Ja zegt ie dan, de genoemde bezorgtijd is een indicatie, ik kijk daar niet naar, ik doe gewoon me ding.
Das toch wel erg krom, dan heeft mail verzenden ook niet veel zin, kan je de hele dag thuis wachtten tot
ze een keer komen.
En groot nadeel vind ik dat ze niet op zaterdag bezorgen. Je moet dus elke keer een dag vrij nemen
om de goederen in ontvangst te nemen. Beetje raar in deze tijd dat iedereen dag en nacht bezorgt behalve hier, zonde.

Reactie Rubbermagazijn:

Beste meneer Gort,
Uiteraard wil ik u allereerst bedanken voor uw feedback.
Uit onze administratie kan ik zien dat u tegels in diverse kleuren heeft besteld.
Indien deze niet uit dezelfde batch komen is het mogelijk dat de puzzelverbindingen net niet mooi aansluiten. Op voorhand leveren wij ze dan liever uit 1 batch om dit soort ongemakken voor te zijn, waardoor de levertijd inderdaad iets langer kan zijn.
Uiteraard zullen wij uw tip, om dit te vermelden op onze site, meenemen in ons interne overleg.
Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat de levering niet geheel naar wens is gegaan en zullen dit ook neerleggen bij onze transporteur.
Echter zijn ook de chauffeurs afhankelijk van diverse factoren zoals verkeersomstandigheden en een eventuele vertraging is daarom helaas altijd mogelijk.
Wij leveren met zowel PostNL als TransMission. De keuze is afhankelijk van de grote van het pakket. Er zal dus niet bij elke bestelling gekozen kunnen worden voor het versturen met TransMission.
U kunt bij eventuele vervolg-bestellen (afhankelijk van de grootte van het pakket) uw voorkeur van transporteur aangeven.
Wij zullen onze uiterste best doen om dit naar wens uit te leveren.
Ik wil u als klant natuurlijk tevreden zien en wij streven altijd naar de beste service!
Nogmaals bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses voor de eventuele ongemakken!
Ik hoop dat u nog snel eens terugkomt.
Team Rubbermagazijn.

Score voor Rubbermagazijn: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: PVC tegels