21935 beoordelingen

Deskundigheid medewerkers
Levering

Esther

Teleurstellend. Artikel fout geprijsd in de winkel, opgelost door 55 euro korting te geven op de prijs die het moet zijn (205 ipv de vermeldde 90 euro). Artikel ter plaatse besteld, excuus aanvaard. Levertijd was 3 weken. Werd 6 weken. Toch geleverd na 4 weken. Bij aflevering rammelde de doos maar bezorger gaf aan sowieso niets retour mee terug te nemen. Keramieke waskom zat in stukken in de doos zonder bescherming :(. Gelijk gebeld, kon nieuwe krijgen, levertijd weer minimaal 3 weken. Geen sorry, geen excuus, niks. Klant heeft probleem, installateur kan niet verder...pech. Geen korting, wilde er ook de verwarming en tegels bestellen. Niks, noppes nada. Had immers al 55 euro korting gehad. Heb mijn geld terug gevraagd, dat was binnen 3 dagen binnen, dus netjes. Heb vervolgens de waskom besteld bij Sanitino en binnen 3 dagen de kom ontvangen. Perfect verpakt in 2 dozen met veel piepschuim. Ik bestel niks meer bij sanitairkamer. Had er een uur voor gereden maar de klantvriendelijkheid is Nul komma nul.

Score voor Sanitairkamer.nl: 0.5/5
Zou u Sanitairkamer aanbevelen? Nee