Scarban

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Ariadna Cruz

Ik heb deze siliconen handschoen gekocht voor mijn man na zijn Dupuytren-operatie aan zijn linkerhand. In het begin was hij sceptisch over het gebruik van siliconenproducten voor littekengenezing, maar we besloten het toch een kans te geven. Hij begon de handschoen te dragen drie maanden na de operatie, waarbij hij last had van moeilijke, dikke littekens op zijn pink, duim en het midden van zijn hand.

Het resultaat is verbluffend. In combinatie met fysiotherapie, massages en littekencrème heeft de handschoen aanzienlijk bijgedragen aan de verbetering van de littekens. Ze zijn niet alleen minder zichtbaar geworden, maar ook soepeler, wat de bewegingsvrijheid van zijn hand heeft vergroot.

Eerder onderging hij een vergelijkbare operatie aan zijn rechterhand, maar zonder het gebruik van deze handschoen waren de resultaten uiteindelijk minder positief. We zijn ervan overtuigd dat de handschoen een essentiële rol heeft gespeeld in het betere herstel van zijn linkerhand.

De handschoen is comfortabel om te dragen en past goed, waardoor het eenvoudig is om hem dagelijks te gebruiken. Ik raad dit product ten zeerste aan voor iedereen die herstelt van een handoperatie of littekenproblemen heeft. Het heeft echt een positieve impact gehad op het herstelproces van mijn man.

Reactie Scarban:

Beste Ariadna,
Wat fantastisch om te horen dat onze siliconen handschoen zo'n positieve invloed heeft gehad op het herstel van uw man na zijn operatie! Fijn dat de combinatie van de handschoen, fysiotherapie, massages en littekencrème heeft bijgedragen aan zichtbare verbeteringen in zijn littekens en de bewegingsvrijheid van zijn hand heeft vergroot. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
Als u in de toekomst nog vragen heeft of advies nodig heeft, staan we altijd klaar om te helpen!
Scarban

Score voor Scarban: 5/5