Annette

Module kinderopvang

Dit is de laatste module die ik moet halen, en het is tevens de moeilijkste. Niet dat wat je moet leren, maar omdat de inhoud van de module niet klopt en de examenopdracht onduidelijk is.
Tijdens het leren van de lessen kwam ik achter een aantal dingen die niet klopten. Zo wordt er naar downloads verwezen met verschillende benamingen, en staan de antwoorden op de kennisvragen in een boek die helemaal niet op de literatuurlijst staat. Ik heb deze dingen dan ook telefonisch met Scheidegger besproken, en zij gaven mij gelijk.
Ik heb er spijt van dat ik heb gekozen voor virtuele lessen in plaats van klassikale lessen. Ik mis het sparren met medestudenten en de uitleg van de docent. Dan waren bovenstaande dingen misschien al gelijk uit de wereld geholpen.
Ook was het dan voor mij dan misschien duidelijker geworden wat er van mij verwacht wordt voor het examen. Ik heb huilend achter de computer gezeten omdat ik geen idee had wat er van mij verwacht wordt. Ook na een telefonisch gesprek met de docent was dit voor mij nog niet duidelijk. Zij gaf trouwens aan dat ook zij vindt dat het moeilijk geformuleerd en krom op papier gezet is.
Ik ben bang dat ik mijn opleiding niet haal omdat ik deze module niet weet te behalen. Bij de overige modules (die werden afgesloten met meerkeuzevragen) was het duidelijk; leer de theorie, en bij zoveel vragen goed heb je een voldoende. Bij deze module ben je afhankelijk van de beoordelaar.
Bij een onvoldoende (waar ik van uit ga) zou ik dan ook graag duidelijke feedback ontvangen:
- wat is er fout?
- waarom is dit fout?
- hoe moet het dan wel?
- graag een voorbeeld meesturen van een correct uitgevoerde examenopdracht

Score voor Scheidegger Opleidingen: 1/5
Aangekocht product: