Louise Yvonne

Geachte lezer,
Mijn ervaring over de opleiding onderwijsassistent is als positief ervaren. Ik kan mijn loopbaan en droom/passie hierin vinden. Werken/begeleiden met en van kinderen vind ik prachtig. In de toekomst zal ik zeker mijn aandeel voorzetten binnen het onderwijs.
De lesinhoud was best veel, omdat je uit verschillen leerboeken de informatie moest ophalen die je nodig had voor de module waarmee je bezig bent. Maar ik heb het wel gered. Het feit is dat alles op elkaar aansluit.
Met de docenten heb ik heel goed contact gehad en dat voelt goed. Je kreeg antwoord waar nodig. Wat locatie betreft voor examen is als goed ervaren nog steeds.
De impact dat deze opleiding heeft gemaakt op mijn privé leven is heel erg zwaar. Zorgen voor het gezin als een alleenstaande moeder en de tijd kunnen nemen om je studietijd te plannen viel zwaar. Ik heb gelukkig lieve kinderen die mij de ruimte wel geven om dit doel te bereiken. Wij steunen elkaar in huis. Tijdens de corona is het wel tegengevallen met stage maar dit lost zich wel weer op.
Met mijn werk ging het goed omdat ik daar ook heel veel steun heb van mijn teamleider en kan ook terecht met vragen bij mijn collega's. Dit omdat ik ook op een school werkzaam ben.
De duur van mijn stage was heel lang, omdat ik maar 1 keer per week stage liep. Nu zal ik 2 keer per week stage lopen en dat in overleg met mijn teamleider. de extra dag is voor Loopbaan oriëntatie. Dus wel gunstig.
Ik hoop mijn opleiding goed te doorlopen en mijn diploma te behalen.

Ik hoop jullie een goed beeld gegeven te hebben over mijn ervaring.

Louise Renfurm

Score voor Scheidegger Opleidingen: 4/5