Viviënne

Ik vond de opleiding interessant. Deze bestond uit 2 modules, maar ik had het zelf fijner gevonden om eerst de module over Eventmanagement te volgen omdat het voor mij allemaal nieuw is. Als ik daarna de module Leidinggeven had gedaan was het voor mij al iets duidelijker in welke context ik alles kon plaatsen. Ik vond de locatie van de module Leidinggeven in Nieuwegein weinig inspirerend. De online leeromgeving bij de andere module is prima. Hoewel mijn voorkeur toch echt uit gaat naar klassikaal les of online les. Je moet jezelf écht motiveren om aan de gang te gaan omdat je soms wat minder de druk voelt die je van een docent wel krijgt. Ik vond de docent van de online module wel prettig, Ineke reageerde heel snel waardoor je wel het gevoel kreeg dat je opdrachten gelezen werden. De feedback was ook waardevol. De docent van Leidinggeven was tijdens de lessen vooral informatie aan zenden, ik vond dat er weinig ruimte was voor eigen inbreng of discussie. We hebben vooral tijdens de pauze van elkaar geleerd toen we daar bespraken wat een ieder eigenlijk deed.

De balans werk/privé vond ik in de online module minder goed dan de klassikale lessen. De klassikale lessen kennen iets meer tijd tussen de lessen waardoor ik minder het gevoel had dat alles 'snel' af moest. De lessen online volgden elkaar snel op waardoor ik het ook soms door de combinatie met werk niet voor elkaar kreeg de planning te volgen. Geen ramp, het kan op je eigen tempo, maar ik vind het prettig om houvast te hebben.

De lesinhoud vond ik heel passend voor beide modules, ik heb er veel van geleerd en ik pluk er absoluut de vruchten van op mijn werk tijdens het organiseren van events. Het doet je stilstaan bij dingen waar je zelf niet eerder aan dacht.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Dat is waardevolle feedback, Viviënne. Dankjewel hiervoor! Dit helpt ons enorm bij het verbeteren van onze manier van lesgeven, lesmethodes en locatie. We hopen je snel weer terug te zien in de klas!
Met vriendelijke groeten,
Scheidegger Opleidingen