van Bentum

Klacht

Uw ervaring

Slecht. Advocaat was eerst het convenant kwijtgeraakt, vervolgens na zeer lakse houding, ook van mediator bleken er kopiestukken aangeleverd te zijn in plaats van originele. Slechte communicatie en lakse houding. Zelf met de gemeente gebeld om achter de inschrijving aan te gaan. Overigens secretariaat werkt wel goed en accuraat.

Reactie Scheiden-online:

Geachte mevrouw,
Heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Helaas haalt u in uw dossier wel een aantal zaken door elkaar.
Uw mediator heeft uw dossier naar een advocaat gestuurd om uw echtscheiding af te wikkelen. Die advocaat had zijn kantoor echter al enige tijd opgeheven. Uw mediator kwam daar achter toen hij niets meer hoorde van die advocaat, en ons kantoor belde met de vraag of wij uw echtscheiding wilden verzorgen.
Wij hebben uw mediator toen geinformeerd dat het kantoor waar hij de stukken naar toe had gestuurd volgens onze informatie al geruime tijd niet meer bestond en dat hij daarom waarschijnlijk niets meer hoorde.
Uw mediator heeft vervolgens uw dossier aan ons toegezonden, met daarbij helaas niet de originele aktes, maar kopieen. Begrijpelijk, aangezien de originelen naar het andere kantoor waren verzonden en niet meer in bezit waren van de mediator. De Rechtbank heeft echter originelen nodig. Dit hebben wij uw mediator laten weten. Toen wij alsnog de originele aktes ontvingen, zijn wij direct de procedure gestart. Op 14 November hebben wij het verzoekschrift ingediend. Op 8 December heeft de gemeente de echtscheiding ingeschreven en was u gescheiden.
Van onze kant hebben wij alles gedaan om hetgeen fout is gegaan aan de zijde van uw mediator, voor u op te lossen. Dat veel tijd verloren is gegaan doordat uw mediator de stukken naar een niet-bestaand advocatenkantoor heeft verzonden, is daarbij erg spijtig maar ligt niet binnen de verantwoordelijkheid van ons kantoor. Desondanks vinden wij het wel erg vervelend dat veel tijd verloren is gegaan voor u.
Bovenstaand hebben wij ook telefonisch en per e-mail aan u toegelicht.

Score voor Scheiden-online: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: