Danielle

“Vergeten” documenten naar de rechtbank te sturen

Uw ervaring

Slecht. Er was vergeten om onze echtscheidingsprocedure in gang te zetten waardoor er weken vertraging was. Daarnaast zijn er meerdere malen fouten in het contract gemaakt waardoor het contract weer heen en weer moest.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Helaas is in uw geval het verzoekschrift niet direct ingediend omdat wij in de veronderstelling waren dat u nog niet betaald had. Dat bleek een vergissing. Toen dit duidelijk werd, hebben wij direct alsnog het verzoekschrift ingediend en u daarvoor onze excuses aangeboden. Ons streven is uiteraard om het percentage fouten op 0% te houden. Helaas is nooit helemaal uit te sluiten dat een enkele keer een foutje wordt gemaakt, al doen we ons best dit wel waar te maken. Nogmaals onze excuses daarvoor. We hebben in onze werkwijze nu een beveiliging aangebracht waardoor een als 'onbetaald' beoordeeld dossier niet meer per ongeluk zo lang kan blijven liggen. Ten aanzien van de fouten in het contract: in uw geval moesten een aantal documenten aangepast worden omdat u verhuisd was tijdens de procedure. Nadat u uw verhuizing alsnog aan ons doorgaf, zijn de documenten daar op aangepast.

Score voor Scheiden-online: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: