de Vries

Geklungel op een moment dat je het niet kan hebben.

Uw ervaring

Zeer negatief. Een simpele scheiding waarbij vrijwel alles onderling was geregeld is toch een berg ellende geworden. Uitstel met indienen van documenten, omdat de betaling niet gezien is. De betaling was direct geregeld, omdat er spoed achter zat van onze kant. 4 weken later zou er een uitspraak volgen van de rechter, maar omdat deze uitbleef heb ik zelf contact opgezocht met het bedrijf. Deze gaf aan dat ze hier pas mee aan de gang gaan als de betaling rond is. Wat dus al lang al was geregeld. Daarna 4 verschillende versies van een simpel document moeten tekenen en opsturen, omdat er telkens fouten in de namen en adres gegevens stonden. Zeer ontevreden. Bij een scheiding zit er vaak spoed achter om zo een vervelend moment in je leven af te kunnen sluiten, dan zijn dit soort praktijken niet gewensd.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Dit betreft hetzelfde dossier waar uw ex-partner recentelijk ook een review voor heeft geschreven. Bij haar review heb ik al aangegeven dat uw dossier door een fout is blijven liggen bij ons financiële administratie. Uw dossier was ten onrechte aangemerkt als onbetaald. Hiervoor hebben wij excuses aangeboden, en zijn we direct alsnog de procedure gestart. Ook hebben we maatregelen getroffen om te zorgen dat een dergelijk incident (hoewel het nog niet eerder voorgekomen) niet nogmaals kan gebeuren. In uw geval waren de documenten die u na de uitspraak moest tekenen niet correct, omdat wij niet op de hoogte waren gesteld van een verhuizing. Nadat de verhuizing alsnog aan ons was doorgegeven, hebben wij u de gecorrigeerde documenten toegezonden. Voor de vertraging bij de indiening nogmaals onze excuses.

Score voor Scheiden-online: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: