L.A. Broekhof

B& Advocaten doen wat ze beloven, op een zeer prettige manier. Helder, duidelijk en geen "achterafjes".

Uw ervaring

Online je scheiding regelen is niet zo makkelijk als men denkt. De kosten verschillen enorm per aanbieder, dit verschil kan oplopen tot 100%. Daarnaast worden er vaak bedragen genoemd die gigantisch oplopen op het moment dat je verdere informatie opvraagt. B& Advocaten zijn hier heel anders in. Wat men aanbiedt is wat je krijgt, en i.p.v. minder krijg je meer voor het bedrag waarmee men adverteerde. De gehele afhandeling liep niet alleen zoals afgesproken, maar ook gewoon prettig zonder dwang of irritante emails e.d. tussen de aanvraag van en het akkoord gaan met B& Advocaten om de scheiding te regelen. Scheiden is een lastige en kostbare aangelegenheid, B& Advocaten hebben dat goed door en zijn eerlijk en duidelijk in alles, waardoor je precies weet waar je aan toe bent en niet weer onverwachte vervelende zaken om je oren krijgt. Nu hoop ik niet dat ik ooit weer ga scheiden, maar B& Advocaten is in z'n geval absoluut het kantoor waar ik dan weer naartoe zou gaan. Ik ben er ook van overtuigd dat er veel online aanbieders zijn waarvan alle waarschuwingen om het niet te doen terecht zijn. Maar met B& Advocaten kan je absoluut zaken doen. Hartelijk dank voor een snelle, nette, transparante en onpartijdige afhandeling!

Score voor Scheiden-online: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: