Marc Verburg

Niet vlekkeloos

Uw ervaring

Hoewel het in mijn geval een redelijke 'makkelijke' scheiding betrof, vond ik de communicatie me scheiden-online stroef verlopen. Keer op keer bleek niet duidelijk welke stap we moesten zetten en de in te vullen formulieren bevatten convenantvragen hoewel wij besloten hadden zonder convenant te scheiden. We moesten ook te vaak via mail of telefoon vragen wat nu de bedoeling was. Grootste ergernis betrof echter de optie niet naar het kantoor te komen, maar de scheiding in gang te zetten met de videoverbinding. Die werkte niet ondanks pogingen op verschillende computers met diverse browsers. Positief is natuurlijk wel dat de scheiding zelf snel kon worden voltrokken en doorgevoerd.

Reactie Scheiden-online:

Vervelend te horen dat u de communicatie stroef vond verlopen.
Wij doen altijd ons uiterste best om de communicatie juist goed te laten verlopen. U geeft aan dat u ook informatie over een ocnvenant ontving. Wij sturen clienten na hun aanmelding bewust ook een model-convenant toe zodat zij deze eventueel kunnen bekijken. Regelmatig besluiten clienten na hun aanmelding voor een traject zonder convenant, om alsnog te kiezen voor het traject met convenant.
De video-verbinding is meestal van goede kwaliteit. Het kan helaas altijd een keer voorkomen dat de verbinding niet optimaal is. Dit kan verschillende oorzaken hebben en is nooit volledig uit te sluiten, omdat het een samenspel is van ons system, de internetverbinding van de klant en de apparatuur die wordt gebruikt. Gelukkig gaat het in verreweg de meeste gevallen heel goed.

Score voor Scheiden-online: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: