Maartje

Ik was tot nu toe tevreden met mijn bestellingen. Ik was daardoor gewend dat alles van topkwaliteit was, totdat ik een schminkpalet bestelde waarvan de schmink niet bevalt. Ik was op de kleuren afgegaan en had er niet bij stil gestaan dat een ander merk een heel ander soort schmink heeft. Deze schmink was ineens papperig en dekt niet goed. Je kunt er alsnog prima mee schminken, maar het is zeker niet zo fijn als die ik gewend ben. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice, maar die koppelen alleen terug dat je een 'badje' van de schmink moet maken en dat ik vooraf advies had moeten inwinnen. Ik voel me daardoor niet erg gehoord of tegemoet gekomen.

Over het algemeen goede producten en snelle levering.

Reactie Schmink Specialist:

Beste Maartje,
Je hebt in het verleden schmink van het merk PXP gekocht en hebt nu in onze webshop gekozen voor een schminkpalet van Grimas. Deze twee merken zijn compleet anders van samenstelling en werken ook heel anders. Helaas blijf jij ons in onze veelvuldige mailwisseling verwijten dat we je niet goed hebben geïnformeerd en dat we je niet compenseren. Het is onmogelijk om bij elk schmink product een vergelijking te maken tussen alle verschillende merken, we begrijpen je verwijt daarom niet zo goed. Als je niet voor een ander merk had gekozen dan was er geen probleem geweest.
Met kleurrijke groet,
Team Schmink Specialist

Score voor Schmink Specialist: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee