Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Thijs IJsbrandy

Onze ervaring was super positief. Hans en Marco hebben ons razendsnel van steeds precies het juiste advies voorzien. De reis die zij voor ons hebben samengesteld was prachtig en sloot precies aan bij wat wij wilden.

Reactiesnelheid, vertalen van onze wensen rond de reis naar de praktijk, adviezen voor lokale activiteiten en prachtige verblijfplaatsen.

Wij hebben bijna op alle reisdagen de rijtijden kunnen aanhouden (soms waren we zelfs sneller), maar er waren twee ritten die wij erg lang vonden (mede door de slechte, zanderige wegen). De eerste was de rit naar Kubu Island; hier zijn we zelfs op ongeveer de helft van de dit road omgekeerd omdat we het te langzaam vonden gaan en er tegen op zagen dat we dezelfde rit op de dag erna weer zouden moeten doen. De andere rit was van Third Bridge in Moremi naar Ghanzi; hier hebben we ongeveer 8 uur over gedaan.

Verder vonden we het verblijf in Rundu niet bijzonder spannend (zeker in verhouding met de andere locaties) en vonden wij de ritten in Hwange park ook vrij lang (en met lage dierdichtheid niet zo spannend). Wij waren zelf met het idee gekomen om dit stuk Zimbabwe mee te nemen, maar ik zou andere reizigers aanraden om te overwegen of het de lange ritten waard is of dat ze dan wellicht beter wat extra tijd in de Zambezi regio (bv. Ngepi) of Chobe zouden kunnen nemen.

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 28 daagse rondreis door Namibie, Botswana & Zimbab...